loading...
اراجیف های ذهن من
نوید بازدید : 22 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

یه بارم با صغری(دوس دخدر سابقم) تو پارک نشسته بودیم رو نیمکت و داشتیم لاو میترکوندیم ، یهو دیدم دو تا مامور دارن میان سمتمون ،قبل اینکه
مارو کنار هم ببینن خودم رو از صغری جدا کردم ولی بازم اومدن سمتِ ما و مامور پرسید: خانوم و آقا نسبتشون چیه ؟
قبل اینکه صغری حرفی بزنه گفتم:
نسبتی نداریم ، آشناییتی هم نداریم ، فقط رو یه نیمکت نشستیم، اینم جرمه ؟
گفت نه شازده چه جرمی باشه، گوشیاتونو لطف کنید فقط...
به من گفت شمارت چنده ؟!
شماره ی منو با گوشی صغری گرفت رو گوشی صغری نوشت
" عشقم "
به صغری گفت شما همه ی غریبه ها رو عشقم سیو میکنی ؟!
شماره صغری رو با گوشی من گرفت ...
رو گوشی منم افتاد : " خِـپل "
گفت خواهر من آخه واسه چی با همچین پسری رفیق میشی ؟
ببین شماره شمارو چی سیو کرده... !!

  +مامور ِخایع مال ِ لـآشی، هـنوز شاکیم از دستش ..!>_<

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عایا مطالب من براتون جالبه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 114,747