loading...
اراجیف های ذهن من
نوید بازدید : 9 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

ديشب رفته بودم برای يکی از دوستان خجالتی از داروخونه کـ.ـاندوم بگيرم. رفتم تو و به اون خانوم جذاب (اون سمت راستيه) گفتم سلام خانوم، ببخشيد يه بسته کـ.ـاندوم ميخواستم.
گفت چی باشه؟ گفتم فرق نميکنه فقط جنسش خوب باشه
زنه يه بسته رو نشون داد گفت اين جنسش خوبه، تضمين شدس.
گفتم تضمين؟ گارانتی؟ يعنی اگه طرف حامله شد بچه رو شما بر ميدارين؟

هيچی ديگه از داروخونه انداختنم بيرون
نوید_ بر گا رفته

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عایا مطالب من براتون جالبه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 114,788